28 juni 2012

Livets aviga och räta

"När vardagen trasslar till sig och livet tar en oväntad vändning upptäcker Georgia betydelsen av att ha vänner som stöttar och ställer upp när det behövs.
Livets aviga och räta är en varm roman om stickning och kvinnors vänskap."

Jag är så otroligt lyckligt lottad som har så underbara vänner!
En kär vän gav mig ett bokpaket igår och jag njuter av varje ord och bokstav jag läser!
Och bredvid boken ligger stickningen. Närhelst andan faller på stickar jag en maska eller två.

Kära kära Lena - Du vet hur du ska få min dag att skimra! Tack snälla!

6 kommentarer:

  1. Den boken gillade jag också. Mycket! :-)

    SvaraRadera
  2. Det bästa sättet att få fina vänner är att vara en själv - och det har du inga som helst problem med att vara. Kram Kikki

    SvaraRadera
  3. Det bästa sättet att få fina vänner är att vara en själv - och det har du inga som helst problem med att vara. Kram Kikki

    SvaraRadera
  4. Jag håller med. Den boken är underbar och jag kommer ihåg att jag grät en skvätt också.

    SvaraRadera
  5. Tack för boktipset! Vad glad du måste ha blivit!

    SvaraRadera