19 juli 2019

Alla goda ting är minst tre

Underbart är kort och årets symester slutade vid lunchtid idag. Det har varit en härlig vecka på alla sätt och jag har fyllt på ordentligt i inspirationstanken men just nu är jag bara trött. Trött och har värk i hela kroppen och de sedvanliga influensalika symptomen som utmattningen gav mig och som aldrig verkar släppa taget. Det tar några dagar för mig att komma på banan igen men så länge det inte blir större och mer omfattande konsekvenser så är det värt det, att få göra roliga saker i flera dagar, med fina människor i vacker miljö och bara det att man slipper tänka på matplanering och matlagning är värt mycket!
Maten ja, den har varit magiskt god.
Tre promenader, tre lapptäckstoppar och 
tre färdiga småsaker har det blivit, allra sist 
ut var en dragskopåse av spillbitarna från den första lapptäckstoppen. Jag har massor av bilder i min kamera men de orkar jag inte gå genom ikväll så det kommer ytterligare ett inlägg från symestern om någon dag.
Till dess ska jag vila tillsammans med
minst en katt intill mig. Först ut är Luna som är jätteglad för att jag är hemma igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar