19 aug. 2017

Dagens siffra: 25

Igår fyllde vår lilla dot 25 och vi slog på stort och gav henne 25 presenter. Det var kul att fundera ut allt, lite jobbigt att slå in alla paket men väldigt roligt när hon öppnade dem. Mest förvånad blev hon nog över boken som är näst intill omöjlig att få tag på eftersom den är slut överallt, även på förlaget, hon skrattade mest åt paketet med prinsesstandborsthuvuden till eltandborsten och glad var hon precis hela kvällen. Så mysigt!
Idag fortsatte vi firandet med att äta galet mycket glass. Nu är jag hemma igen, fortfarande mätt efter glassen flera timmar senare.

Koftstickningen är den enda stickning som fått uppmärksamhet på sistone. 
Det går framåt och jag tycker att det blir riktigt bra. 
Nu är det spetsstickning i 25 cm eller mer, beroende på hur lång jag ska göra koftan. 
Kanske pausar jag kroppen och gör en ärm. 
Så här långt har jag kommit på ca ett och ett halvt nystan. Otroligt drygt garn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar