21 dec. 2012

Glitter och glam

Migrändagar är inga bra dagar men jorden har inte gått under och framför allt - Nu vänder det! Vintersolståndet tycker jag om för nu anas ljuset i tunneln.
Jag glömde visa närbild på broderiet på en av lussekuddarna igår så här kommer de. Visst är det fint med lite glitter? 
Glitter i håret på lucians tärnor tycker jag är fint, men de flesta "fintåg" har övergått till lingonriskransar. Lite synd för en som gillar glitter sen barnsben. 
Broderiet kan köpas från Linnéa Art Line

Begränsad av huvudvärk så har jag inte gjort mycket alls idag, men nu har jag plockat fram julstickningen. 
Eller nej, det är ingen julstickning, den är bara röd och vit. 
Som sagt, nu vänder det!

1 kommentar:

  1. Så fint det blev med glitter i form av silver och ljus i form av guldtråd./L8

    SvaraRadera