8 okt. 2012

Bärkraft

Det blev ett köpt handtag till kassen som jag sydde i lördags.
Visst är det sött? Jag köpte det för länge sedan på Husqvarnabutiken i Vimmerby. Japanskt märke. 
Mönstret till kassen utgår från ett mönster till ett pärmfodral som jag gjort, fast jag tycker att det är så roligt att associera vidare och man kan ju inte ha hur många pärmfodral som helst... Fast man kan ha hur många väskor som helst. Märklig ekvation det där! 
En perfekt kasse till matlådan eller stickningen. 
:o)

3 kommentarer:

  1. Åh, denna kasse som Du har sytt nu är så läcker, tycker jag. Helt egen design är väl något Du ska vara stolt över.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Jättefint handtag, det blev verkligen pricken över i på din fina kasse!

    SvaraRadera
  3. Så fina handtag, använd väskan flitigt!

    SvaraRadera