9 aug. 2008

Slutstickat på de här projekten

Nu har ännu en semestervecka förflutit och jag är lite deppig för att hela veckan har bestått av GRÅTT, BLÖTT och mera GRÅTT väder. Roligare semesterväder kan man ha - även om man gillar att sy och sticka!
Röntgen av min handled visade ingenting, och för tillfället har inflammationen lagt sig, så jag har passat på att sticka klart ett par projekt, dels ett par sockor till Matilda och dels en sjal i lingarn.


Linsjalen har bekymrat mig rejält eftersom garnet luddat otroligt mycket medan jag stickade. Nu när sjalen är tvättad och blockad så hoppas jag att den inte ska ludda, åtminstone inte så mycket, men det återstår att se...
Idag har jag också kantat min senaste scrapquilt, men foton på den kommer vid ett annat tillfälle ;o)
TACK för alla rara kommentarer om mönstret på Sy-älvorna! Det är många läsare som laddat ner mönstret så nu hoppas jag få se många länkar i min gästbok på uppsydda projekt! :o)
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar