10 aug. 2008

Lättare scrapslåda och små väskor

Nu börjar förberedelserna för den STORA quiltmässan i Birmingham! Man måste ju ha funktionsdugliga väskor, och helst slippa ha båda händerna upptagna - i alla fall innan man hunnit att handla ;o)

Min lösning på problemet blev dessa små bältesväskorna.

Den lilla är för kameran och den större för plånboken och mobiltelefonen :o)
Tack snälla Kikki för idén!
Och så kommer de utlovade bilderna på min senaste scrapquilt.



Quiltningen är verkligen fri ;o) Inga markeringar alls, och det var en bra träning...

Jag hade en hemskt dålig dag när jag valde baksidestyget. Vad tänkte jag på?!?! Det passar verkligen inte, men man vänjer sig kanske...

Jaja, jag har i alla fall tärt en del på scrapslådan och även på högen med potentiella baksidor... ;o)
Nu ska jag fortsätta titta på OS och glädja mig å cykel-Emmas vägnar! :o)
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar