7 juni 2018

Glammigt

Jag funderar på vad jag ska berätta om den här dagen. Den har varit ganska händelselös och stillsam, och på ett sätt helt perfekt eftersom jag behövde just det. Jag sov ett par timmar på eftermiddagen och kände mig ganska mosig efter det som man kan göra när man fortfarande är trött, det är varmt och kroppen inte riktigt orkar någonting.
Några varv har Fine Sand-koftan i alla fall vuxit. Det är inte många centimeter kvar nu.
När det var för varmt att hålla i koftan la jag upp en ny socka som matchar koftan. Vem vill inte ha sockor som matchar koftan liksom? Jag hade ju kunnat göra färdigt paret jag började på härom dagen men nej... Det här var roligare för stunden.
Ett superglittrigt sockgarn från Rico.
Glammigt.

1 kommentar:

  1. Åhh! Vi har samma lika klänning!! :) Och såklart att sockor o kofta ska matcha, det vet ju alla! Kram Sofia

    SvaraRadera