12 juni 2018

Kattlady-dag

Idag har jag gjort precis vad jag föresatt mig;
Jag har umgåtts med Morris och 
försökt se saker ur hans synvinkel, 
spejat mot himlen och sett mörka moln men inget regn och
tagit närkontakt med vildrosor, 
de är ju så underbara! 
Jag har letat efter Minerva men kunde inte hitta henne, hon är master of disguise,  
jag har stickat lite på en lila socka och 
fäst alla trådar på Fine Sand-koftan. Jag är väldigt nöjd med min dag men 
ännu nöjdare var Luna när hon lyckades sno mitt soffhörn.
En väldigt bra tisdag med andra ord.

3 kommentarer:

  1. Hej,
    Så fin din kofta blev. Står på min villgöralista!
    Jag har en fråga angående ditt senaste inlägg på Kvilthäxornas blogg. Undrar om du vet var jag kan få tag på mönster till stjärnan i Anette E:s löpare på första bilden. Eller om du vet vad den heter?
    Iréne i V-ås

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mönstret heter Hunter’s star och hon har använt en linjal som heter Rapid fire Hunter’s star. Linjalen kan köpas på bl a lapp-elisa.com.

      Radera
  2. Tack för snabbt svar!
    Iréne

    SvaraRadera