21 dec. 2016

Extraknäck

Jag extraknäcker hos tomten i år och delar ut julklappar lite här och där, håller mig inte så strikt till julafton utan freestylar och idag, årets mörkaste dag, är en bra dag att lotta ut en klapp tycker jag.
Jag har sytt två fodrade tygpåsar att ha stickningen, virkningen, legot eller något annat kul i. 
Den ena behåller jag men den andra lottar jag ut på Instagram så vill du ha en chans, leta upp mig på Instagram under namnet Anettemcl och kommentera filmen där jag berättar om utlottningen. 
Inlägget ser ut ungefär så här. Som jag alltså.
Det söta tyget med tomtar fick jag för flera år sedan, tyvärr kan jag inte minnas från vem (men Tack!) och i och med att jag fick tyget så tycker jag det känns bra att dela med mig i min tur. 
Vill du sy en egen påse så finns beskrivningen HÄR. De är lätta att sy.
Kylan biter i näsan och katterna vill helst vara inne. Minerva trotsade kölden och var ändå med mig när jag filmade och tog bilder.
Nu ligger hon inne i värmen igen. Klok katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar