22 maj 2014

Full av inspiration

Att studera yrkeskunnande har tagit mig på intressanta resor, både fysiska och resor i mitt inre. 
Idag har yrkeskunnandets irrvägar lett mig till Vandalorum i Värnamo. Massor av intryck far runt i mitt nu ganska trötta huvud. Att sticka ut näsan för att lära mer är verkligen häftigt!
Jag ska berätta mer när jag landat lite efter den här resan så jag återkommer till Vandalorum och allt som hänt i dag. 

Dagens ruta, som jag var osäker på om jag skulle hinna göra men som nu är klar och fotad ut genom ett hotellfönster, är full av inspiration. 
Yrkeskunnande är fantastiska saker, många saker på de mest skilda sätt. Otroligt spännande. Vad är yrkeskunnande för dig? För mig är det, bland annat, kunskaper som sitter i handen, ögat eller känslan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar