14 feb. 2010

Snötrött

Jag gillar snö, det gör jag, men nu är jag väldigt snötrött!
Igår körde jag fast i snön, och räddningspatrullen fick rycka ut.
Ingen fara skedd, men det hade aldrig hänt om det inte varit snö...
Det här är vanligtvis vår uteplats...              ... och vallarna är bilhöga!

Snötrött sa Bill. Tröttsnö sa Bull.
Igår höll jag kurs för Kvilthäxorna. Vi frihandsquiltade för glatta livet.
Klicka på bilden så kommer du till Kvilthäxornas sida.

Det var roligt att tyg- och trådbusa lite igen. Det har ju inte blivit så mycket av den varan för mig senaste månaden. Jag garnbusar mest.
Fina röda garnet är snart slut.

Ingrid har läckra tyger med skor och vackra lila färger i sin butik i Vimmerby - kanske kan de få min sylust att hitta tillbaka?!

 Hoppas ni har en trevlig alla hjärtans dag! 
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar