5 feb. 2010

Ordning och reda

Äntligen är det färdigrenoverat i vår tvättstuga!
Det tog sin tid, men det blev väldigt bra.
Om det är någon som funderat på varför det varit så ont om handdukar och badlakan i världen så kan jag berätta att det är för att alla har varit hemma hos oss! Två fulla säckar med handdukar har jag rensat ut!!! Och vi har kvar så vi klarar oss.
Hur kunde det bli så att vi hade så många???



Jag har länge funderat på hur jag ska förvara mina rundstickor. En del använder CD-fodral, men jag har inte hittat något som passar mig. Igår när jag var på Ordning & Reda så fick jag en idé - att använda ett fotoalbum!





Det blir toppen!
Nu vet jag vad det ska bli av det röda... men jag måste vara lite kreativ, för det räcker nog inte...  Återkommer!
***Anette L***


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar