26 jan. 2010

Torr en bit nedanför öronen

Idag fick jag rusa hem från jobbet för att hinna ta ett par bilder på de nyligen blockade och numera torra axelvärmarna, men jag hann inte innan det började skymma för mycket. Bilderna blev tråkigt mörka.
Åh, vad jag längtar efter ljusa kvällar!

Mönstret har Tant Kofta gjort och garnet är Vålberggarn från Wålstedts. Just den här färgen heter Höströnn. Axelvärmaren är likadan som den HÄR som jag stickat tidigare.
Tant Kofta har även gjort mönster till den här värmaren, som är stickad i garnet Noblesse från Zitron. Mjukt och läckert!
Man kan köpa paket från Karma garn med mönster och material. De har också Vålberggarn för den intresserade.  
***
För övrigt så tackar jag för alla tips mot toppstopps-åkomman!
Endera dagen så tar jag en topp och sätter tänderna i den...
Och nej, det är inte ett dugg synd om mig!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar