6 juni 2007

Nationaldag och frukost i det gröna

Fira? Nej, men Njuta - det tycker jag passar bra på en nationaldag! Vid halv nio i morse så träffades Frukostklubben för sin årliga sommarträff ute i det gröna - och vi var på ett underbart vackert ställe precis vid havet. Solen sken och det var 20 grader varmt. Kan det bli bättre?

Efter yoghurt, mackor och en kalassmaskig morotskaka till kaffet så njöt vi av jordgubbar. Mums! För mig var det årets första jordgubbar, och de var söta och goda, precis som de ska vara.


Å så lite pyssel! :-)
På scrappiz.se är det en kortutmaning den här veckan där korten ska ha en annorlunda form. Jag vet inte vad som flög i mig (haha) men jag gjorde ett flygplan.
och av resterna kring det utklippta planet så blev det - ett plan till! :-)
Och Vad sägs om en fika med mig-kortet som jag gjorde häromdagen har ni väl inte missat?

Många kort blir det just nu....

Jag hoppas ni har en underbar Nationaldag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar