26 okt. 2015

Lägg upp, lägg upp

Det senaste året har jag varit stamkund hos min tandläkare med täta besök för både det ena och det andra men idag var, peppar peppar, det sista besöket i den här omgången. Jag är fortfarande öm efter dagens behandling men nu hoppas jag att det räcker med en årlig kontroll under många år framöver. Ja det hoppas jag verkligen!

För att fira lite så la jag upp till en ny sjal Happy moods med garn färgat och köpt från Moods of colors.
Garnet är supermjukt och har en vacker lyster. Nu gäller det att jag stickar fort för den här färgglada sjalen behövs nog i november.

Det blev en väldigt kort promenad idag. Det var riktigt kyligt i luften och nu får vi nog snart minusgrader även här.

Efter min lilla runda gick jag ut på bryggan och då var viken så här otroligt vacker.
När jag stod där på bryggan och tittade ut mot Blå Jungfrun så kände jag att jag har så mycket att vara tacksam för. Tänk att få vara en del av det här! Tänk att kunna njuta av tystnaden, av färgerna och av lugnet. Livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar