29 jan. 2011

En slowstart på lördagen

Åh vad det är skönt med lördagar! En hel helg som väntar, inga måsten och man kan strosa runt och bara ta det lugnt och njuta lite. Lördagar är nog mina  favoritdagar.
Synd bara att jag vaknade med grymlingshuvudvärk, fast jag ska inte klaga för den verkar ha gett sig nu. Hoppas, hoppas!
Jag funderar på vad jag ska ta tag i, en beställning eller ett sy tillsammans-projekt med hjärtan?
Kanske lite av varje...
Under tiden inventerar jag färdiga toppar, och konstaterar att högen växer 
- av binding som väntar på sin quilt.
Det är, konstigt nog, glädje i att titta på bindinghögen och glädjas åt allt som är klart, till den här fasen!
En bra helg önskar jag alla!
***Anette L***

2 kommentarer:

  1. En härlig sy/mys helg önskar jag dig!!Kram

    SvaraRadera
  2. Alla dagar man får vara hemma är bra dagar :0)Smarrig binding trave! Kommer bli kalas att få 5 kviltar klara!
    Kramen/Sussie

    SvaraRadera