3 okt. 2010

Överväldigad!

Oj oj oj! Vi tyckte att det kom många besökare till utställningen igår, men idag kom det lika många - fast vi hade öppet sex timmar mindre!
Så många att prata med, och så lite tid för var och en...
Och många som åkt så långt, för att se våra saker! 
Lenas fina utequilt har garanterat lockat några också.

Och Carlas goda äppelbuffé.
Själv har jag knappt hunnit äta idag, men kära syster har försett mig med god mat efter stängningsdax. Tack!
Hennes lilla dot gillade min senaste mössa, så den fick hon.

Hemfärgad ölandsull och Annas fina mönster.
Idag har jag inte ens hunnit plocka upp stickorna ur korgen... men i stället hade jag glädjen att träffa Ingrid och Bertil, Ingbritt och Janne, Ingmarie, Lisbeth, Börje och Åsa, Camilla, Sif, Meg och alla tjejerna, Gunvor och Pelle och många många fler. Tack för att ni kom! Och alla ni andra också!
De här bonaderna har fått nya hem:

En utställningsdag kvar!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar