8 juni 2009

Jag älskar måndagar! *Vissa i alla fall*

Åh, den här måndagen var verkligen värd att vänta på!
När jag kom hem från jobbet hade jag två härliga paket i brevlådan.
Vad sägs om det här söta broderipaketet?

Jag prenumererar från och med nu på ett broderi i månaden från Under the mulberry tree i Australien. Den här gången innehöll paketet ett Rosalie Quinlan-mönster, tyg och tråd. Mums!
Och så fick jag ett paket med söta tyger!

Det är 10 st FQ från tygserien Apple av Alice Kennedy för Timless treasures. Ska genast sätta igång med att fundera på vad jag ska göra av dem.
***
För övrigt så har jag några tyger kvar i fungly-lådan... Det måste åtgärdas!
Det blir något i blått, och kanske gult, och jag vet redan vilket mönster jag ska använda 

Några tyger är så hemska att de faktiskt fått flytta ur fungly-lådan. Vad ska jag göra med dem???
Och föresten... Jag gillade inte ihopsättningen av min Noaks ark, så nu har sprättat upp hela och sytt om den. Nu är jag mer nöjd 

***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar