4 maj 2009

Och vinnaren är...

Så roligt att så många ville vara med i min utlottning av mönster!
Jättekul 
Eftersom det var min egen utlottning så har jag ändrat reglerna en smula under tidens gång... Jag fick ju en idé till ett nytt mönster under helgen som gick. Jag sydde upp efter idén, skrev ett mönster - och vips! Det blir priset i tävlingen! Sorry - inga gamla mönster som vinster alltså, men det var bara en tävlande som önskat ett specifikt mönster.

Här kommer en bild på vinstmönstret:

Jag hoppas ni gillar det!
Vem som vann?
Ja, jag har funderat och funderat på hur jag skulle göra själva utlottningen, och nu har jag bestämt mig.
ALLA som kommenterade tävlingsinlägget eller mailade mig om tävlingen VINNER!!!
Har du inte fått vinsten, men var med i utlottningen, så hör av dig till mig.


En STOR KRAM till mina trogna bloggläsare!
 ***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar