28 apr. 2009

Lust att vinna? Och en färdig sy/stick-korg

Tycker du om att brodera för hand?
Gillar du min design?
Nu har du chans att vinna ett av mina mönster!
Jag lottar ut några av mina broderimönster, och även några som inte givits ut tidigare, t ex den här lille filuren:

För att delta så skriver du en kommentar på den här inlägget senast
3 maj 2009 kl 24:00. Skriv din e-postadress så att jag kan nå dig, antingen i kommentaren eller så e-postar du den till mig via kuvertet högst upp här på sidan.
Är det något särskilt utav mina mönster du skulle vilja vinna så får du gärna skriva det i kommentaren.
***
Och äntligen har jag sytt klart en sak igen!!!
Det är sykorgen vi påbörjade på Kvilthäxornas senaste kurs som nu är klar.




Jag hittade en ganska gräslig pärlfrans på Jofotex i Söderköping, och tyckte att den skulle passa perfekt på min korg - och vips så är den inte gräslig längre 
Skönt att sy lite igen!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar