3 feb. 2009

Tillbaka - uppfräschad och genomblåst

Nu är jag äntligen tillbaka! 
De senaste dagarna har vi varit utan telefon, internet och tv.... Inte kul!
Men nu är det desto roligare så här kommer en massa bilder!
***
Den gångna helgen tillbringade jag här

med mina spa ladies-kompisar. Vi har haft det härligt! Jag gillar att det många-gånger-renoverade Saltsjöbaden i Ystad har fått behålla den här gamla skylten! Jag tror att det är några andra som också gillar det...

Fast jag hoppas - för deras skull - att de inte bor där för tillfället, för jag kan lova att det blåser så det dånar i Ystad så här års! Ruggigt på alla sätt och vis, men ändå vackert...

Jag vet inte varför bryggorna ser ut så här på vintern. Någon annan som vet?

Jag längtade inte efter att hoppa i och bada, men det var fint att gå längs strandpromenaden.

Visst är det gulligt med alla badhytter som trängs bakom sanddynerna?

Fast i ärlighetens namn tillbringade vi mesta tiden inomhus... i de här:

Mysigt mysigt  
Nu är det mindre än ett år till nästa spahelg!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar