1 dec. 2008

Vinnare!

Hurra hurra hurra!
Idag är det min födelsedag  
(Nej, jag fyller inte jämnt. Inte ens om man summerar siffrorna...)
och det är extra skoj en sån här dag att få meddela vilka som kommer att få julklappar av mig därför att de deltagit i min lilla tävling och lämnat kommentarer både vecka 47 och 48.
Först - Tack alla ni som deltagit! Antalet kommentarer har stigit markant under de här veckorna och det har varit så kul! Det är jätteskoj att få ett namn på några av alla som tittar in här  Flera har också lämnat spår till sina egna hemsidor och bloggar och jag har hittat nya sidor att inspireras av 

Och så var det vinnarna då......
Min dotter har hjälpt till och dragit följande personer...

Annika i Bohus

Ullis i Tullinge

och

Kikki

Grattis alla tre! Hoppas ni ska gilla julklapparna som kommer lite närmre jul - och glöm inte meddela mig era adresser! 
En liten försiktig sneakpeek från en av julklapparna kommer här nedanför - så är du en eventuell mottagare och inte vill veta något än så kan du sluta läsa det här blogginlägget nu 
***Anette L***


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar