31 dec. 2008

Välkommen 2009!

Välkommen till 2009!
Jag vill börja med att tacka alla er som tittar in på min sida och bidrar till att jag ofta har ett eller ett par blogginlägg på Zoomins 10-i-topp-lista, vecka efter vecka!
En stor nyårskram till er alla!!!
Utan alla besökare på den här sidan så hade det inte varit ett dugg stimulerande att dela med mig av mina hobbies. Nu gör jag det med glädje!

Jag hoppas att ni fortsätter att vara generösa med att kommentera det ni läser och ser här - det är så roligt! 
***
2009 kommer att bli ett bra år, eller hur?!
Det bara VILL bli bra! 
***
Alla fyrverkerifoton här är dagsfärska. Jag fick lite bråttom när vi skulle titta på stadens stora begivenhet: fyrverkerierna! och jag hade med mig fel objektiv och stativet låg kvar hemma... men...
GOTT NYTT 2009!!!

Välkommen tillbaka nästa år!
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar