3 juli 2007

Tack och bock!

Tack för alla snälla, goa och uppmuntrande kommentarer som jag får för det jag gör! Jag blir så glad - och tänk vad det betyder mycket att få höra snälla och omtänksamma saker!
Jag ska försöka bli ännu bättre på att lämna kommentarer på de sidor jag tittar på - så att fler än jag får vara stolta och glada för det som de gör. Jag uppmanar dig att göra detsamma! :-)

Lite nytt sytt nu ikväll.... Häromdagen så berättade jag ju om mina soffkuddar som var under produktion. Idag fick jag hem blixtlås i metervara, så här har sytts!

Jag är stormförtjust i tygerna! De är så milda, fina och mjuka! De är från Moda och heter A Day In The Country by Fig Tree Quilts . Ljuvliga som sagt. Och så en sak till - nu har vi varsin soff kudde att krama på i familjen. Perfekt när det är spännande på tv ;-) Fast jag har ju inte tid att titta på tv.... Jag vill ju sy och scrappa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar