20 maj 2007

Hemma igen

Japp, då var jag hemma igen efter en underbar syträff!!! Tänk vad roligt det är att träffa sina kompisar och fullkomligt frossa i en gemensam hobby! :-) Vi har sytt från tidigt på morgonen (nåja, en del kom igång tidigt) till sena kväll. Det blev senare och senare kvällar för min del ;-)

Vad hinner man sy på en träff då? Jag har sytt klart en bonad med redwork. Den var nästan klar innan, men det där lilla sista är nu också gjort.

Jag har också sytt en liten påsväska.
Ett täcke har blivit quiltat (mitt hemliga projekt - se tidigare inlägg i bloggen) och så har jag sytt en stor duktopp och en liten av resterna. Dessutom så har jag handquiltat ytterligare fem stjärnor på mitt evighetsprojekt. Inte illa! ;-) Här är en bild på duktoppen innan den syddes ihop.

Jag vill skicka en stooor kram till alla syträffkompisar!
Vi ses snart igen hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar