25 apr. 2015

Dags att rocka loss

I morse ringde klockan tidigt för det var rock-dag.
Spinn-rocksdag! 
Jag känner mig så lyckligt lottad som fått chansen att vara med på spinnträff i Gamla Linköping för andra gången. Det är så inspirerande och alla är så generösa med sin kunskap och det är guld värt för en nyfiken nybörjare som jag.
Jag har inte fått så mycket gjort men några meter har jag med mig hem.
Och jag har fått massor av nya idéer och ännu mer som jag vill testa och lära mig mer om. 
Det är så häftigt att se alla spinnrockar sida vid sida, nya och gamla, elektriska och manuella. 
En jätterolig dag i fina Gamla Linköping. 
Tack till er alla! 
Jag hade ett fikastopp i Västervik och där låg vackra valnötter och sände kärleksfulla budskap
och hemma är snart de ståtliga kastanjerna helt gröna.
Tacksam känner jag mig idag. Oerhört tacksam.

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du har haft det.
    Må så gott

    SvaraRadera
  2. Tack själv för en trevlig dag

    SvaraRadera
  3. das sind ja schöne impressionen,danke dass du es zeigst. liebe grüße wiebke aus dem norden deutschlands

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt det ser som du har haft det. Jättefina bilder. Ha det bra.

    SvaraRadera