3 jan. 2015

Passform perfekt

Passformen på min kofta blir så otroligt bra!
Har du inte testat att sticka koftor och tröjor uppifrån och ner så ta chansen att göra det enligt Stickameras koft knit along. En beskrivning med så många bra tips och trix, både för nybörjare och för en som stickat mycket.
Jag kan inte sticka fort nog just nu. Det är så roligt!

Dagens promenad blev i strålande sol och friska vindar.
Härliga klarblå färger vart man än såg. 

Vid den här badplatsen låg det bara lite is längst in vid strandkanten. 
Drygt en halvmil blev det idag så nu kan jag sticka med gott samvete.
Våra missekissar har varit ute mest hela dagen. 
Jag tror att de är glada att solen skiner.

1 kommentar:

  1. Ja den passar mycket bra. Du kom aningen längre än jag, snart dags för ärmarna!

    SvaraRadera