25 maj 2012

Alla mina

Nej, jag vill helt enkelt inte göra saker inomhus när det är så vackert väder! Av årets 366 dagar så är det inte många som är som den här så jag har ägnat en stor del av dagen i hammocken med en bok i handen. Fast direkt när jag kom hem från jobbet så bakade jag en snabb sort - Dumlegömmor. Försvinnande goda och jag har tänkt på dem några dagar. Det tog så där en kvart, plus att jag fick gå in ett par gånger och sätta in/ta ut ugnsplåtar.
När maken kom hem fick han jobba lite inomhus. Tre små hyllor skulle upp på väggen. 
Så jag kunde sätta upp nya (och gamla) foton på alla små hjärtegull. 




De är så fina. Allesammans. Mina barn och mina syskonbarn - ja som ni ser - de är mina allihop, på ett eller annat sätt. 
Nej, nu tror jag det blir hammocken igen för att fånga dagens sista varma strålar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar