20 feb. 2012

Patrullerande vakter

Ett slags vårtecken har jag upplevt idag. Nämligen det här:
 Min på senaste tiden saltvita bil är numera svart igen.
 I alla fall för en kort stund.
På mina fötter finns herrsockor.
 Jag hoppas inte skaften är för vida, men de passar alltid på någon om de är för stora för den tänkta mottagaren.
 Fötterna till de här spåren smyger omkring runt mitt hus.
Jag tror de har stenkoll på mig! Både ovanifrån och underifrån. Jag tolkar det som att jag har både vakter och beskydd. :o)

1 kommentar:

  1. Hej Anette,
    så roligt att få träffa dig på syfestivalen! =D
    Här kommer min adress som du efterfrågade;
    June Feldtmann Hauser
    Siggbo 119
    744 91 Heby

    Jag gillar spåren i snön - det är härligt med vänner som lämnar spår efter sig. =)
    Kram

    SvaraRadera