2 apr. 2010

*färg*GLAD PÅSK!

Ibland är det vackert så det gör ont.
Som när våren vinner och förgör det sista av vintern. Vintern som ändå kämpat så...


De fantastiskt färgrika krokusarna lyser som solar och värmer så gott.

Starka små krabater de där snödropparna.
Ni som brukar följa mina rader här i bloggen vet att jag älskar färg, och jag tror och tycker att färg ger glädje i livet. Krokusgult. Snödroppevitt. Strumpbyxerosa.
Kan man bli annat än glad?!

Jag gillar mina rosa ben 
och min nya linneklänning med hålsöm i nederkanten! Vackert!
I köket är det färgbombning som gäller så här till påsk!





Design och broderier till underläggen (och även äggen som hänger i fönstret) är gjorda av Linnéa Fredrikson.
Men - all färg till trots så mår jag blått, och lite grått...
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar