5 dec. 2017

När kroppen kräver

Helgens ansträngningar tar ut sin rätt och idag krävde kroppen stillhet och vila så jag fokuserade på viktiga saker som att klappa på mina fina minihärvor i adventskalendern från A Homespun House.
Sedan slappade Luna och jag i soffan till Vlogmasklipp från stickvärlden på Youtube. När Teddie, katten som bor hos Dani/Little Bobbins knits, var i bild vaknade Luna till och hon släppte honom inte med blicken. Ingen tvekan om att hon höll koll på den där katten som dök upp på hennes tv! 
Jag vantstickade lite och
så kom det blommor hem till dörren. En helt fantastisk bukett! 
Jag har nog aldrig fått en så fin bukett i hela mitt liv. 
Ja, så där har vi tassat omkring idag och inte gjort mycket alls.
Kroppen är nöjd. I alla fall för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar