22 sep. 2012

Stör ej mig och annan information

Åh vad länge sedan det var jag såg en sån här:
Det är ju ett superbra sätt att ha koll på var familjen är, när de gick och kom hem och om de är arga eller glada! Jag tror jag ska leta reda på en träbit och lödkolven och fixa till en, med olikfärgade träkulor för familjens medlemmar. Just den här fina finns i ett hus där jag var på besök som hastigast och jag vet inte vem som gjort den eller när den gjordes men jag får en bestämd känsla av 70-tal. Nostalgivibbarna ger stora utslag.

Jag har ett sömnadsprojekt på gång... 
Jag hoppas fortsättning följer i morgon!

1 kommentar:

  1. Kom på att om man har en brodermaskin kan man brodera texterna i stället för att löda. En tavla klädd i vackert tyg och vackra bokstäver. Trätavlan påminner om skolans träslöjd på 70-talet. Sitter också här med en envis förkylning hu vad trött man blir. Idag ska jag provsy en dockpyjamas till systerdottern. Krya på dig. Kram Birgitta på Tjörn

    SvaraRadera