15 nov. 2010

Varats olidliga lätthet

Det är förunderligt att bara vara. Framförallt om man är ledig.
Redan i februari så bestämde jag att jag skulle ha semester vecka 46, och nu är vi där - i vecka 46. 
Varför bestämmer man i februari, att man ska ha semester i mitten av november kanske någon undrar...
Jo, för att verkligen få plats med kreativitet i kalendern. Och för att få sy en hel vecka med goda vänner, och det gör vi på Quilt Camp på Quilt Passion i Mörarp.

Innanför fönstret är min plats där jag syr.

Det är quiltning av ett rött täcke som pågår.

Det kräver både funderande och lite tålamod.
Tittar jag upp så ser jag mina inspirerande vänner.

Men just nu sitter jag bara och är, syr inte alls, men kreativiteten flödar inombords!
Med lätthet.
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar