9 dec. 2016

Omtumlande

En minst sagt omtumlande dag börjar närma sig sitt slut. För första gången sedan ögat stoppade allt så skulle jag köra bil igen. Jag kom dock inte fram utan fick punktering när jag hade så där tio mil kvar. Med god hjälp har bilen nu ett nytt däck och jag har lärt mig massor om vad dåliga respektive bra däckfirmor gör eller inte gör. Bra kunskaper för framtiden. 
Nästa gång en däckfirma sätter nya hjul på min bil tänker jag vara den jobbiga kunden som tittar på. Och har synpunkter. 
Nåja. 

Men vet ni vad, julkoftan har lämnat stickorna!
Den är underbar! Mer info och fler bilder kommer när jag hämtat mig, inte ser ut som ett vrak och det är bra ljus ute. Det kan ta lite tid med andra ord men den är klar! Wiihoo!

1 kommentar:

  1. Otur med bilen men du har fått till en helt galet vacker kofta. ☺

    SvaraRadera