15 dec. 2016

Ingen i vägen

En supersnabb torsdag har visst passerat! Visst är dagarna så här innan jul extra korta? Och då menar jag inte bara att det är ljust så få timmar. 
Strax efter 11 i förmiddags stod solen så här lågt, den räckte knappt upp över trädtopparna vid horisonten. Stackars solen, den måste vara trött.

Tredje delen i Yll o tyll-adventsstickningen är nu stickad.
Sista delen kommer på söndag. Jag hoppas det blir en fin spetsavslutning. Om det inte blir det kanske jag gör en egen. 
På Kammebornias adventssockor ligger jag hopplöst efter och sista delen kommer redan i morgon.
Det blir nog ett par sockor till slut i alla fall. 

De här två filurerna låg så vackert under vårt nya (gamla) soffbord. Man anar ju att något hyss är på gång när de ligger så där vackert. 
Och jodå, sekunden efter bilden togs rök de iväg i en farlig fart jagandes varandra, in under soffan, över soffbordet och in under en fotpall. Tur att ingen stod i vägen!

PS. Vill du höra hur jag låter? Kolla in mitt Instagramkonto - Anettemcl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar