9 nov. 2015

Lyckoljus

I morse regnade det på tvären men trots det höll jag humöret uppe och har varit plussidan och gett så mycket energi omkring mig som jag kunnat. Förhoppningsvis har det värmt någon en tiondels grad. Kan det vara våra gemensamma ansträngningar som lett till att det klarnade upp och solen tittade fram? Okej, kanske inte men för säkerhets skulle så fortsätter jag att försöka värma någon i morgon också.

Vårt utbygge har nu slingor i golvet. Minsann.
Där kommer det bli skönt att sätta fötterna framöver.

I kväll var det fina ljusfenomen.
I väster var himlen röd av solnedgången och samtidigt 
var himlen gul i öster! Det var verkligen ett skådespel. 
Ja, vi bor i en tavla. 

En sjal som heter Happy moods passar perfekt just nu, eller hur? 
Den är klar men behöver en rejäl blockning men det hinner jag inte med ikväll. 
Såg en blommande clivia på Instagram, under hashtaggen #ViLyserUppNovember så jag var tvungen att kolla om någon av mina clivior blommor och - javisst! En liten blomma tränger sig fram. Det lyser upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar