11 nov. 2015

Bara stjärnor

Det är dax att summera den här dagens klart lysande stjärnor, att addera till alla andra ljus som november hittills för med sig.

När jag kom hem idag sken solen och jag stod en stund på trappan och njöt. Man kan verkligen känna hur ljuset och solen ger energi, även om det är en svag höstsol som står lågt på himlen.  
Som vanligt hade jag en sjal runt halsen och som vanligt är det de enkla långsmala sjalarna som jag tycker bäst om och helst använder för egen del men det värmer i hjärtat när andra använder andra sorters sjalar jag stickat.

Den senaste stjärnan är Happy Moods som nu ligger utsträckt. Mönstret är från Mindknitter och garnet är från Moods of colors
Garnet är helt underbart och sjalen, ja det är en långsmal sak som lyser upp tillvaron. 
Jag hoppas den är torr i morgon!

En av dagens finaste stjärnor var soluppgången. En gyllene himmel som gav hopp.
Men en av de bästa stjärnorna är ändå min lilla finkisse Luna.
Det är min tjej det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar