3 aug. 2015

Den långa resan

Lata måndagar är halva nöjet med att ha semester! Min lata måndag har bestått av boklyssning (Jag heter inte Miriam av Majgull Axelsson, har hunnit ca en tredjedel och tycker att den är hemsk och jättebra på en och samma gång), solstolshäng och stickning så klart.
Den långa resan mot 112 uddspetsar har just börjat.

En promenad blev det förstås också och jag förundrades över molnen idag.
Jag är inte bra på molntydning men på något sätt anar jag att de här molnen förebådar något sämre väder. 
Jag hoppas jag har fel!

1 kommentar:

  1. Hej ! Jag älskar att läsa din blogg, den är så underbar ! Du gör så mycket fina saker, och tar fantastiska bilder.
    Den sista väderbilden borde du skicka in till vaderbild@svt.se och tävla med.
    Hälsningar
    Helene i Broddetorp

    SvaraRadera