8 feb. 2014

Is att titta på, inte sitta på

Kvilthäxorna har haft syträff i dag. Jag var inne på en blixtvisit och hälsade på. Jag hoppas jag hittar tillbaka till sylust och syträffsenergi någon gång för visst är det roligt att träffas och sy!
I stället för att sy åkte vi ut till huset vid havet. Det ligger is i viken, ingen is som håller att gå på men som håller att titta på. 

Lilla dot var också där och hade hundarna med sig. De är så varma och mysiga att ha i knäet och gör mig på så gott humör men tyvärr åkte de hem ganska snart.
Medan vi var där sprack molntäcket upp och himlen blev ljuvt blå. 
Vackert.
Dagens ruta blev lite dämpad. Precis som jag känt mig. 
Jag har bakat lite igen föresten!
Jag har svårt att bestämma om jag ska pynta bakelserna mer eller inte. Just nu lutar det åt inte. Dämpat liksom. I morgon kanske det känns helt annorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar