21 feb. 2014

En dag helt enkelt

Finns det verkligen något att blogga om i dag funderade jag. Det är väl ingen som vill läsa om förkylningar och regn och det är ju det dagen mestadels bestått av. Ja, tillsammans med oändligt mycket sport på tv då, men det har alla intresserade redan koll på. Vad återstår då? Tja, dagens ruta kanske. Den blev blågrå, av ovan nämnda anledningar, men också för att vi står inför förändringar som ändrar på vardagen en del. Vi får skörda framåt försommaren.
De nya kökstapeterna kom hem i dag så nu börjar snart den stora röran men ännu ett tag kan jag sitta lugnt i soffhörnet och sticka.
Jag började på en ny mudd igår och hade nog tänkt göra den klar i dag men så har det inte alls blivit för jag gav mig sjutton på att sticka klart Follow your arrow-sjalen. Den är inte klar än men dagen är ju inte riktigt slut.
Skrev jag att det regnat? Upplyftande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar