7 feb. 2014

Fridfullt

Jag måste skriva om min vackra ring igen.
Paula och Edson heter de som gjort den och ni måste titta in på deras hemsida InKari! Fantastiska välarbetade smycken! Titta i galleriet på ringarna och halsbanden och örhängena. Ja, titta på alla bilderna! Åhhh suckar jag längtansfullt...

Över till något annat som gjorde mig jätteglad när jag kom hem från ett par mastiga dagar i Växjö - Mitt första Hemlispaket i Stickameras hemlisbyte! Hurra! 
Först, en jättefin påse med något inuti... 
Titta! En varvräknare, fina stickmarkörer, choklad, chai latte i olika smaker och en härva jättefint ullgarn. Jag vet att min hemliga vän heter Merete och bor i Danmark men än vet jag inte mer. Tack snälla du!

Summa summarum känner jag mig så tacksam och glad efter en bra vecka med lärorikt och glädjande innehåll. 
Frid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar