25 nov. 2013

Ljusterapi i miniformat

När man jobbar dagens nästan alla ljusa timmar så gäller det att passa på att vara ute den korta stund man kan. Jag passade på att åka en omväg på hemvägen, inte en genväg utan en senväg. Det var värt varje minut att få tanka lite ljus och vackra miljöer innan solen gick ner.
Lite småkyligt på nollan sådär men det blåste inte.
Även om man står på skuggsidan så kan man njuta av ljuset. 
Glad av sol blir jag, speciellt sol i november! 
Visst är det vackert med gärdesgårdar!
Jag är så lyckligt lottad som har så fina miljöer omkring mig.
Hemma efter min lilla runda så mumlar jag - Jag har ingenting att göra... och blänger lite på garnröran.
Nähä, jag får väl börja på en ny stickning då!
Nu är det trångt i soffan igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar