26 dec. 2019

Julen kom och gick

Så har både julafton och juldagen passerat, det tog bara ett ögonblick. Som en vindpust i en livstid är julen redan över. 
Vi hade en stilla julafton och jag hade gott om tid att rita dagens bild, julmat. 
Vi åt väl det som de flesta åt skulle jag tro.
På juldagen var det lite mera fart i huset vid havet
och vi hade gullhundar och ungdomar i huset. 
Vi spelade julklappsspel och  
skrattade gott åt jakten på samma saker. Jag, som är svag för muggar, lyckades fånga in en vacker mugg med en hjort på.
Skorpan och 
Nova hade en fin dag men tyckte nog att det var skönt att åka hem och slippa vakta katter och kanin. 
Kelly Lous utmaning slutade med en önskan om god jul. Det har verkligen varit roligt att rita sig genom december, det har gjort mina dagar lite extra glimrande och gnistrande. 
Nu ska jag försöka summera 2019 och förbereda för 2020 i min kalender så kanske kommer det någon bild snart igen.

Hoppas ni alla haft fina och fridfulla  juldagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar