2 aug. 2014

Pride

Jag har färgat mig en regnbåge. 2-trådigt ullgarn från Ateljé Norrgården och Jeaba kallfärg var allt som behövdes. 
Jag har också tagit mig ett litet steg längre med nålbindningen. Sakta går det men roligt är det. 
Jag toppade formen med att spinna med slända för första gången. Himmel så roligt!
Alltså är dagens ruta alldeles full av glädje och energi. Stolt är jag, jättemallig faktiskt. 
Jag gissar att vi får ännu en fantastisk solnedgång över Tiomilaskogen ikväll.
 Tacksam!

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker regnbåge du färgat! De glada, färgstarka regnbågarna är de bästa :)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga färger på din regnbåge! Och snyggt "hitte-på"-mönster på din nya ruta.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att du tyckte att det var kul att spinna! Du var verkligen snabblärd :)

    SvaraRadera