20 apr. 2014

En mörk till allt det ljusa

Påskdagsarbetet har varit att, bit för bit, få bort golvmattan i tvättstugan i huset vid havet. 
Jobbet räcker visst till en annandag också.
Tapeterna börjar komma på plats. Vi mixar mellan målade väggar och tapetserade.
I vårt väldigt ljusa hus har vi nu en mörk vägg. 
Det blev precis så bra som vi hade hoppats.
Det har varit strålande sol i stora delar av landet i dag tror jag. Jag har varit ute så mycket jag kunnat, vem vet hur länge det fina vädret håller i sig.
Njutit av fina gröna blad på krusbärsbuskarna har jag gjort... 
...och blommande azaleor.
Det blommar lite varstans föresten. 
Jag passade på att sitta i solen och sticka på min stora humla, en gul och brun Popspots.

Dagens ruta är solig så klart.
Perfekt med en ledig dag i morgon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar