4 jan. 2013

Vilodag

Förkyld. Igen. Blä.
Så idag har jag inte gjort ett skvatt mer än legat i soffhörnet, sett onödigt mycket på tv och varvat det med att läsa och dricka te. 
I morse tog jag ett par suddiga bilder med mobilkameran på fin himmel.
Först låg molnen som ett ruggligt lock.

En halvtimme senare såg det ut så här.
Gyllene lycka.
En annan sorts lycka låg i brevlådan på eftermiddagen. Jag vann ett presentkort i Stickameras julkalender och det handlade jag upp (och lite till) i Stickameras webshop.
Fint danskt garn och roliga stickmått som är som smycken. Och karameller :o)

Och så Knitting Queen.
Det passar perfekt! Tack fina Ulrika!


3 kommentarer:

  1. Fina bilder, fast dom var tagna med mobilen.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Så vackra bilder! Skickar dig en stor KRYA på DIG KRAM!!
    //L

    SvaraRadera