5 aug. 2011

Sällskap längs vägen

Ibland har jag möjlighet att gå en promenad på lunchen, det är så vacker utsikt från vår lilla slinga.
 Man blir alldeles lugn i själen av en tur mellan himmel, skog och hav.
Igår fick jag oväntat och väldigt nyfiket sällskap där jag gick.
 De lurviga vännerna ville helst gå i mina fotspår innan jag klivit ur dem.
 Visst är de söta trots rynkorna?
En liten lady var extra kärvänlig och ville absolut vara med på bild - tillsammans med mig.
Visst är hon fotogenic? Ibland är det tur att det är kamera i mobilen funderade jag.
Bäääää, svarade Wooly.
För övrigt så funderade jag på att köpa några meter svart trikå för att sy en kjol och ett linne. Tur att jag tittade i mitt tygskåp innan jag rusade iväg till butiken...Jag hittade både svart trikå och en massa andra roliga tyger som jag glömt att jag hade. Var det någon som tänkte något om fårskallar? ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar