1 nov. 2009

Redo att tackla mörka höstkvällar

Tänk att det redan är november! Alldeles nyss var jag ju förfärad över att september försvunnit så snabbt, och nu har även oktober gått upp i rök. Eller singlat ned...
Jag parkerade bilen sent igår, och i förmiddags såg den ut så här.


Den här helgen har mest gått åt till att städa och fixa, men tre andra saker har jag hunnit med.
1/ Stickat klart min sommarsjal i merinoull från Fleece artist med det vackra färgnamnet Appleblossom. Inte helt säsongstajmat, men ändå varmt och skönt. Den kommer värma gott om kvällarna.
3 hg garn, st nr 3 och mönstret finns HÄR.

2/ En kompis behövde en liten necessär, och självklart måste det åtgärdas!
Man kan faktiskt sy hur många som helst...

3/ Och så har jag ett frihandsquiltningsprojekt på gång!
Härliga starka glada färger!

Så nu är jag är redo för november! Är du?
***Anette L***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar