30 juni 2007

Japp, det regnar idag också

Fast det gör faktiskt ingenting! :-)
Idag har jag sytt fyra framsidor till kuddfodral och har samtidigt gjort av med en massa 5 x 5 inch rutor som legat i min hylla länge och väl. Tyvärr har jag ingen passande dragkedja hemma, så jag får vänta några dagar innan jag kan göra kuddfodralen färdiga. Jag funderade en stund på att använda knappar - men nej, det är för jobbigt ;-)
Tygerna i mina kuddar är från Fig Tree Quilts för Moda, i ljuvliga beige, rosa, bruna och mjukt gröna färger. Några av de ljusa finns på bild härhttp://tinyurl.com/2a6wuq
Mums!

Det har blivit ett litet kort idag också:

Stämpel på den lilla badaren kommer från Magnolia. Att bada i balja verkar vara ända alternativet just nu, för idag har det bara varit 12-13 grader, och det inbjuder knappast till bad i havet... Brrr.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar